راهپيمايي يوم الله ۱۳ آبان در نيشابور برگزار شد
ابرسايت نيشابور-راهپيمايي يوم الله ۱۳ آبان در نيشابور برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما دانش آموزان و فرهنگيان به همراه امت شهيد پرور شهرستان نيشابور پس از اقامه ي نماز دشمن شكن جمعه از مسجد جامع تا ميدان امام راهپيمايي كردند و با سر دادن شعار هايي از نهضت هاي اسلامي منطقه و جنبش وال استريت حمايت كردند.
در پايان نيز پرچم آمريكا به آتش كشيده شد و سرود توسط گروه راهنمايي حبيب بن مظاهر نيشابور اجرا شد.






+ نوشته شده در یکشنبه پانزدهم آبان ۱۳۹۰ ساعت 1:34 توسط مدیر سایت
|