ابرسايت نيشابور-راهپيمايي يوم الله ۱۳ آبان در نيشابور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما دانش آموزان و فرهنگيان به همراه امت شهيد پرور شهرستان نيشابور پس از اقامه ي نماز دشمن شكن جمعه از مسجد جامع تا ميدان امام راهپيمايي كردند و با سر دادن شعار هايي از نهضت هاي اسلامي منطقه و جنبش وال استريت حمايت كردند.

در پايان نيز پرچم آمريكا به آتش كشيده شد و سرود توسط گروه راهنمايي حبيب بن مظاهر نيشابور اجرا شد.

13آبان نيشابور